MİLLİ TENİSÇİLERDEN ÇİFTE BAŞARI

Osmangazi Belediyespor’un milli tenisçisi Emir Vatansever ve Naz Albayrak, İşitme Engelliler Türkiye Şampiyonası’na damga vurdu.

Bizi destekleyen linkler için tıklayın,
Reklam

 

Türkiye İşitme Engelliler Spor Federasyonu (TİESF) tarafından Ankara’da düzenlenen İşitme Engelliler Türkiye Şampiyonası, kıyasıya mücadelelere sahne oldu. Rakipleri karşısında üstün performans sergileyen Osmangazili raketler, kortta adeta göz doldurdu. Büyükler kategorisinde fırtına estiren Emir Vatansever birincilik, Naz Albayrak ise ikincilik kürsüsüne çıktı. Bunun yanı sıra Albayrak, başarılarına bir yenisini daha ekleyerek karışık çiftlerde altın madalya kazandı.

 

Sporcu ve antrenörlerini kutlayan Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar, genç yeteneklere Mayıs ayında Brezilya’da gerçekleşecek İşitme Engelliler Olimpiyatları’nda başarılar diledi.

Kaynak: (BHA) – Beyaz Haber Ajansı

Reklam

Yorumlar (0)

Henüz yorum yok. İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap