
Nevşehir’de belediye binasının etrafında dolanan kuzular ve keçi belediye binasının etrafındaki vatandaşları kovaladı.
Bizi destekleyen linkler için tıklayın,
Güvenlik kamerası görüntülerini paylaşan Nevşehir Belediyesi resmi Twitter hesabı üzerinden yaptığı paylaşımda “1 koyun,1 keçi, 3 kuzu tarafından esir alınmış bulunmaktayız….” yazdı. Kısa sürede on binlerce görüntüleme alan güvenlik kamerası görüntüleri izleyenlere keyifli dakikalar yaşattı. (BSHA – Bilim ve Sağlık Haber Ajansı)




Yorumlar (0)
Henüz yorum yok. İlk yorumu siz yapın!