NEVŞEHİR BELEDİYESİ EN İLGİNÇ KUŞATMASINI YAŞADI

Nevşehir’de belediye binasının etrafında dolanan kuzular ve keçi belediye binasının etrafındaki vatandaşları kovaladı.

Bizi destekleyen linkler için tıklayın,
Reklam

Güvenlik kamerası görüntülerini paylaşan Nevşehir Belediyesi resmi Twitter hesabı üzerinden yaptığı paylaşımda “1 koyun,1 keçi, 3 kuzu tarafından esir alınmış bulunmaktayız….” yazdı. Kısa sürede on binlerce görüntüleme alan güvenlik kamerası görüntüleri izleyenlere keyifli dakikalar yaşattı. (BSHA – Bilim ve Sağlık Haber Ajansı)

Reklam

Yorumlar (0)

Henüz yorum yok. İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap