Aydın Kadın Girişim, Eğitim, Kültür ve Dayanışma Derneği (AY-KADER) Başkanı Türkan Selek ve dernek üyeleri, "25 Kasım Kadına Yönelik Şiddete Karşı Uluslararası Mücadele Günü" sebebiyle Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu'nu ziyaret etti.
Bizi destekleyen linkler için tıklayın,
Ziyarette kadınlara yönelik şiddetin önlenmesi için yapılabilecekler konuşulurken Başkan Çerçioğlu tüm kadın dernekleri olduğu gibi AYKADER'i de desteklemeye devam edeceklerini söyleyerek dernek üyelerine nazik ziyaretleri için teşekkür etti. AYKADER Başkanı Selek ise Başkan Çerçioğlu'nu başarılı çalışmalarından dolayı tebrik etti.
Kaynak: (BHA) – Beyaz Haber Ajansı




Yorumlar (0)
Henüz yorum yok. İlk yorumu siz yapın!