ENERJİ TÜKETİCİ ZİRVESİ BAŞLADI

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı’nın bu sene ikincisini düzenlediği “Enerji Tüketici Zirvesi“ başladı. Konferans, 25 Aralık 2019, saat 10.00’da, ETKB Konferans Salonunda gerçekleşecek. Konferans toplamda 4 oturumdan oluşacak.
Konferansta, “2019’da Enerji Tüketicisi Ve Tüketici Hakları” , “Doğal Gazda Tüketici Sorunlarında 2019” , “Elektrikte Tüketicinin Sorunları Ve Yeni Yaklaşımlar” , “Akaryakıt Ve Lpg Sektöründe Tüketici İlişkilerinde Yeni Yaklaşımlar” konuları konuşulacak.  (BSHA)

Reklam

Bizi destekleyen linkler için tıklayın,
Reklam

Yorumlar (0)

Henüz yorum yok. İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap