Alanya Belediye Başkanı Osman Tarık Özçelik, Rumen efsane George Hagi’yi ağırladı, oğlu Ianis Hagi’nin Alanyaspor’a transferini kutladı.
Bizi destekleyen linkler için tıklayın,
Alanya Belediye Başkanı Osman Tarık Özçelik, Galatasaray’ın efsanevi futbolcusu ve UEFA Kupası zaferinin mimarlarından George Hagi’yi belediyede ağırlamanın mutluluğunu yaşadı. Özçelik, Hagi’nin Türk futboluna yaptığı katkılardan dolayı teşekkürlerini iletirken, oğlu Ianis Hagi’nin Alanyaspor’a transferinin Türk futboluna yeni bir heyecan katacağına inandığını belirtti. Başkan Özçelik, Ianis Hagi’ye başarılar diledi ve Alanya’nın gururu olarak gördüklerini vurguladı.
Haber: Mustafa Çakar



Yorumlar (0)
Henüz yorum yok. İlk yorumu siz yapın!