ING SMAÇ YARIŞMASI’NI ONURALP BİTİM KAZANDI

ING All-Star 2020 organizasyonunun en dikkat çeken etkinliklerinden biri olan ING Smaç Yarışması’nı Pınar Karşıyaka’dan Onuralp Bitim kazandı. Emanuel Terry (Teksüt Bandırma), Nicholas Johnson (Türk Telekom) ve Onuralp Bitim (Pınar Karşıyaka) ING Smaç Yarışması’nda mücadele ettiler. Dört tur üzerinden gerçekleştirilen etkinlikte; Nicholas Johnson ve Onuralp Bitim, 189-189’luk eşitlik sonrası bir kez daha yarıştı. Şampiyonun belli olacağı son turda rakibine 50-49 üstünlük sağlayan Onuralp Bitim, ING Smaç Yarışması’nı ilk sırada tamamladı. (BSHA)

Bizi destekleyen linkler için tıklayın,
Reklam

Reklam

Yorumlar (0)

Henüz yorum yok. İlk yorumu siz yapın!

Yorum Yap