$ 50,19 ☁️ 11° Ankara
Gündem

Sağlık Katılım Payları Güncellendi!

Türkiye Ajans 25.01.2025 0 Yorum
Sağlık Katılım Payları Güncellendi!

Sağlık Uygulama Tebliğinde Önemli Değişiklik: Katılım Payları Güncellendi!
Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK), Sağlık Uygulama Tebliği’nde (SUT) önemli değişiklikler yaptı. 15 Ocak 2025’ten itibaren geçerli olacak düzenleme ile hastanelerde alınan muayene katılım payları yeniden belirlendi!

Reklam

Kim Ne Kadar Katılım Payı Ödeyecek?

Birinci basamak sağlık hizmetleri (Aile hekimleri, sağlık ocakları vb.): Ücretsiz İkinci basamak devlet hastaneleri: 20 TL
Sağlık Bakanlığı Eğitim ve Araştırma Hastaneleri: 45 TL
Sağlık Bakanlığı 3. Basamak Hastaneleri: 45 TL
Diş Hekimliği Fakülteleri (Devlet/Vakıf Üniversiteleri): 45 TL
Tıp Fakülteleri (Devlet Üniversiteleri Sağlık Araştırma Merkezleri): 45 TL
Tıp Fakülteleri (Vakıf Üniversiteleri Sağlık Araştırma Merkezleri): 45 TL
Özel Hastaneler (2. ve 3. Basamak): 50 TL

Aile hekimleri tarafından sevk edilen hastalar için katılım payı %50 daha az alınacak!

Yürürlük Tarihi:
15 Ocak 2025’ten itibaren geçerli olacak!
Düzenlemeyi SGK Başkanı yürütecek.

Sağlık hizmetleriyle ilgili daha fazla bilgi için Resmî Gazete’yi takip edebilirsiniz!

İlgili Haberler

Yorum Yaz